Ga naar inhoud

Acer Aspire laptop geheugen uitbreiden


Davidnyh

Aanbevolen berichten

Ik heb ook eens het scherm van mijn PC aangesloten maar ook dit was zonder succes. Ik heb op andere forums gelezen dat het flashen van de bios een optie kan zijn. Op deze website Download (doorklikken naar mijn laptop) staan er updates voor de bios. Als ik naar het logje kijk dat ik eerder poste zie ik dat mijn bios versie 1.05 heeft en op de website staat er inmiddels een versie 1.16.

Kan ik dit proberen? Ik heb wel geen USB stick maar wel een soort USB stick waarin je een SD kaartje in kan zetten.

Hoe moet ik dit aanpakken?

Als de laptop niet meer te herstellen is dan overweeg ik een nieuwe laptop aan te schaffen. Zijn laptops van het merk Sony Vaio goede laptops?

Alvast bedankt.

David Nyh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je versie 1.16 downloadt van op de Acer website, ga je na het uitpakken van de gecomprimeerde map een "readme" document vinden met daarin een duidelijke handleiding.

Heb je bij het werken aan het RAM-geheugen jezelf statisch ontladen, de batterij verwijderd, en de powerknop een aantal keren ingeduwd ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn handen een tijdje aan de radiator gehangen. Had gehoord dat je hierdoor jezelf statisch ontlaad. Is dit correct? Ik heb de batterij verwijderd en zeker 10 keer de powerknop ingedrukt gehouden. Maar als dit het probleem was hoe kan ik dan achteraf de computer opstarten zonder problemen of kan dit na een tijdje nog optreden?

Ik zal het bestanden straks (ben nu niet thuis) eens uitpakken en het "readme" document lezen. Hopelijk lukt dit wel met een USB SD kaartje en hoef ik geen USB stick te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het opgegeven. Ik heb Acer gecontacteerd en moest mijn laptop opsturen. Maar daar heb ik geen zin in want je bent sowieso al verzendkosten kwijt en je weet niet hoeveel de reparatie zal kosten en hoelang het zal duren. Omdat ik mijn laptop nodig heb voor mijn werk heb ik beslist om een nieuwe laptop aan te kopen (geen Acer meer).

In ieder geval bedankt om mee te zoeken naar een oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.