Ga naar inhoud

shockwaveplayer


m.franken

Aanbevolen berichten

Welke Windows versie gebruik je?

Die foutmelding komt blijkbaar van Google chrome?

Bij welke software heb je het probleem nog?

Je mag alvast onderstaande uitvoeren:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke Windows versie gebruik je?

Die foutmelding komt blijkbaar van Google chrome?

Bij welke software heb je het probleem nog?

1) Windows 7 64bits

2) Startprogramma in Chrome is symbaloo. Het komt voor als ik via symbaloo sites open. Vlg mij meestal als die site filmpjes bevat.

3) CCleaner ga ik proberen.

Dank je Clarkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft me niets geholpen helaas. De meldingen van shockwave zijn terug. Programma's lopen vast (reageert niet).

Bovendien ben ik instellingen van windows kwijt, en moet ik overal opnieuw inloggevevens invullen :-(

Als je ccleaner gebruikt zoals in bericht 2 gevraagd, verdwijnen er geen instellingen en inloggegevens.

Zet eens een herstelpunt terug van voor je probleem er was.

Hoe je dat doet lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies gedaan wat er bij 2 staat. Stap voor stap.

Ik had bijv uitgezocht hoe ik kon voorkomen dat windows verkenner elke keer in een kort venster naar voren kwam, en dat de kolommen versmald werden. Dat heb ik nu weer terug en ik ben vergeten hoe ik dat blijvend kan veranderen.

Ik moest iig opnieuw inloggen bij o.a. symbaloo, hyves en nog enkele. Maar niet overal.

Ik heb een beetje overdreven. Sorry. Ik reageerde te vroeg.

Ik zal herstelpunt uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Sorry, dat ik niet heb gemeld hoe het verder is verlopen. Ben ik door vakantiedrukte helemaal vergeten :embarassed:

Ik heb niet kunnen vinden waar/hoe ik een herstelpunt kon terugzetten.

Van de foutmelding kreeg ik echter het idee dat het aan Google Chrome lag. (msg: chrome.exe toepassingsfout)

Ik heb een week geleden chrome verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, en sinds dat moment geen problemen meer gehad.

Ik heb wel niet veel gedaan op de computer, maar heb toch goede hoop dat het hiermee is opgelost :-)

Bedankt zover voor het meedenken

Groetjes Marij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.