Ga naar inhoud

shockwaveplayer


m.franken

Aanbevolen berichten

Vanaf dat je zeker bent dat het probleem opgelost is mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan nog krijg ik er te weinig te zien. Met dat vinkje was het laatste herstelpunt van 19 juli, en dit probleem heb ik hier geplaatst op 16 juli.

In totaal kreeg ik twee herstelpunten te zien. Een van 19 en een van 28 juli. Is dat niet erg weinig?

Op een computer met windows XP wordt er minstens elke dag wel automatisch een herstelpunt gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een week geleden chrome verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, en sinds dat moment geen problemen meer gehad.

Ik heb wel niet veel gedaan op de computer, maar heb toch goede hoop dat het hiermee is opgelost :-)

Bedankt zover voor het meedenken

Groetjes Marij

Vanaf dat je zeker bent dat het probleem opgelost is mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Als het probleem er niet meer is, hoef je natuurlijk geen herstelpunt terug te zetten.

Maar je kan niet ver genoeg terug in de tijd, dus dat bied ook geen oplossing.

Verwijder Adobe shockwave player via start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen.

Je kan dan ccleaner nog eens uitvoeren, zie bericht 2.

Installeer dan Adobe shockwaveplayer via deze link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gemeld dat ik niet wist hoe een herstelpunt terug te zetten.

Ik wilde nu laten weten dat ik dat ondertussen te weten gekomen was. That's all :-)

Met de nieuwe versie Google Chrome heb ik het probleem van dit topic niet meer gehad.

Ik zal daarom dit maar weer als opgelost markeren.

Ik zal shockwaveplayer opnieuw installeren. Kijken wat dat oplevert.

Eerlijk gezegd heb ik wat schrik van ccleaner. Het was heus zo dat ik diverse keren inloggevens opnieuw moest ingeven, en dat is bij mij altijd een heel gezoek :-(

Maar wat erger was: een lang word-document (81 pag.) dat ik dagelijks nodig heb, was na gebruik van ccleaner verminkt.

Het document gaf nog wel de lengte 81 pag. aan, maar ik kon niet verder scrollen dan pagina 36 !?!

Bedankt voor alle ondersteuning.

gr. Marij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens de installatie van shockwaveplayer kreeg ik een bericht dat PC-Tools iets moest controleren. Ik kon niet verder met de installatie zonder dit toe te staan. Nu blijkt dat iets van PC-tools mee geïnstalleerd is. Ongevraagd.

Ik kom er net achter (enkele uren later) dat PC-tools uit zich zelf iets heeft gedaan op de computer. Zie afb.

Ik heb PC-tools meteen verwijderd. Ik hoop dat dit geen vervelende consequenties heeft.

post-21939-1417705032,9995_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.