Ga naar inhoud

Sitecom Extender WL330 300N Nachtmerrie


roelp

Aanbevolen berichten

Mbv draadloos zoeken (mbv de cd rom) kan de extender mijn huidige router NIET vinden. Dus heb ik mbv een draadverbinding (Ethernet cable) tussen mijn laptop en de RE1000 extender mbv WPS een verbinding tot stand gebracht. Hij zegt uiteindelijk ook verbonden. Internet gaat heel snel. Echter, zo gauw ik de draadverbinding weer verwijder, is er geen verbinding meer met internet. De naam (SSID) van de extender komt trouwens ook niet voor de in de lijst met netwerkverbindingen. Dus met draad wel verbinding, zonder draad geen verbinding. Wat is er aan de hand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nee, zover ben ik niet eens gekomen om de naam van de extender op te kunnen geven (ja hij moet idd anders zijn dan die vd router). Hij vindt bij het begin met zoeken naar draadloze netwerken NIET eens mijn router. Dus handmatig (mbv draadverbinding) geprobeerd te vinden. Mijn SSID gekozen uit lijst en WPS gebruikt. Verbinden lukt dan wel. Maar als kabel los, connectie ook weg.

Mijn router is: HUAWEI HG655D.

Ik word er zo langzamerhand een beetje gek van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als ik de kabel tussen laptop en extender weghaal is mijn internetverbinding ook weg en komt de SSIS van de extender ook niet in de lijst met draadloze netwerkverbindingen voor.Terwijl met kabelverb het prima werkt. Maar ja ik wil natuurlijk zonder kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn SSID gekozen uit lijst en WPS gebruikt

Je moet ofwel HUAWEI selecteren ofwel WPS kiezen maar niet beiden.

HUAWEI ondersteund ook WPS

Zonder kabel aan de laptop aansluiten maar extender gewoon in stopcontact steken.

Reset dan de extender door achteraan op resetknop ofwel met een dun naaldje in een dun gaatje prikken tot de lampjes flikkeren.

Dan HUAWEI op WPS drukken en dan extender WPS drukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.