Ga naar inhoud

Acer aspire geluidskaart werkt nietmeer


HolyWolve

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik spreek hier namens mijn vader die problemen heeft met zijn laptop.

Een tijd geleden is de laptop van mijn vader binnen geweest voor herstelling aan de batterij/oplaad cel.

Nu ik denk, batterij gedeelte, dan moet je niets doen op software gebied of aan de geluidskaart. Maar dat is dus blijkbaar verkeerd gedacht.

Toen we de laptop terug kregen zagen we dat het batterij probleem opgelost was, MAAR hij vind geen geluidsapparaat(en dat was de grootste reden waarom deze laptop was gekocht, zalige cinema sound) en ook als je een hoofd telefoon insteekt aan de mini-jack herkent of hoor je nog staads niet, enkel als je een geluids apparaat aansluit via usb

Aansluitend werkt de mooie touch screen interface links niet waarmee je filmpjes kunt skippen en volume kan bedienen, wat wel heel lastig is en frustrerend als je er hopen geld tegen aan hebt gesmeten.

Ik kan mischien chaotisch overkomen maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen, als jullie iets moeten weten ofzo laat je het maar weten.

Alvast bedankt

Mvg, H.W.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben de geluidsdriver geïnstaleerd, computer opnieuw opgestart, maar hij geeft nog steeds de melding dat er geen geluids apparaten beschikbaar zijn.

Ik begin er sterk aan te twijfelen of het wel software matig is.

Ook na er zowat mee bezig geweest te zijn lijkt het mij toch wel dat er behoorlijk wat meer aan de hand is, wat kunnen we allemaal doen zonder dat we naar een of anderre winkel moeten lopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.