Ga naar inhoud

Hulp bij Politievirus [FCCU]


Sopfre

Aanbevolen berichten

Beste PCHelpforum leden,

Ik had een dag geleden ook het politievirus, ik werd hier geholpen maar alles wat ze deden voor me werktte niet, tot ik hier op kwam: Computer criminaliteit: Kwaadaardige software blokkeert PC's van eindgebruikers en lijkt afkomstig van Ecops, FCCU of een andere buitenlandse politiedienst de website van de federale politie, heeft handige informatie en heeft ook mijn computer weer goed gemaakt, ik wil ook iedereen die mij geholpen heeft bedanken voor het toch te proberen en me te blijven helpen, bedankt!

Kijk op deze website voor het politievirus te verwijderen:

Computer criminaliteit: Kwaadaardige software blokkeert PC's van eindgebruikers en lijkt afkomstig van Ecops, FCCU of een andere buitenlandse politiedienst

Programma's die dit virus bevatten:

- Media Finder

[meer volgt nog]

aangepast door Sopfre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sopfre,

Je hebt de procedure niet afgewerkt in je vorige topic waar je dat fccu probleem had.

Normaal dat het dan nog niet werkte he. ;-)

Het probleem is, dat dergelijke ransomware zoals fccu nooit alleen komt. Vaak zijn zij vergezeld van allerhande andere malware.

Daarom zou ik je toch aanraden om de instructies van Kape in je andere topic verder uit te voeren.

Indien je toch verkiest om dit niet te doen, mag je die topic alsnog als Opgelost markeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het topic als Opgelost gemarkeerd, want het is dankzij de federale politie website dat ik terug op mijn computer kan :)

Maar toch bedankt voor de hulp, ik heb alles gedaan wat jullie zeiden in het topic behalve windows opnieuw installeren, nu kan ik weer op internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar toch bedankt voor de hulp, ik heb alles gedaan wat jullie zeiden in het topic behalve windows opnieuw installeren, nu kan ik weer op internet
Klopt natuurlijk niet ... want de vraag om je logjes - na de behandeling - nog te plaatsen in dat topic heb je niet beantwoord, laat staan uitgevoerd. Maar geen nood ... indien je probleem opgelost is, is alles voor ons ook OK !
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.