Ga naar inhoud

problemen met pc ( HijackThis LOG )


Aanbevolen berichten

Hey Kape,

Het lijkt redelijk te gaan, behalve dat hij nu geen externe hdd herkend zodra deze zijn aangesloten.

en hij geeft ook een melding na het opstarten ( en verder nog niks anders gedaan te hebben ):

Server bezet:

Deze actie kan niet worden voltooid omdat het andere programma bezet is. Klik op activeren om naar dit programma over te schakelen en het probleem op te lossen.

Helaas werkt activeren niet en de knop opnieuw ook niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Voor zover ik kon zien kwam daar niks uit. hij was op 100% en sloot daarna af.

Hij pakt nu wel de hdd ineens.

Alleen diverse problemen zijn er nog steeds.

Ik kan geen programma's verwijderen, dat loopt vast.

Windows live mail kan 1 keer worden gestart loopt dan vast en is ook niet meer op te starten

En ik krijg nu regelmatig de melding, server is bezet druk op activeren of op opnieuw...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.