Ga naar inhoud

problemen met pc ( HijackThis LOG )


Aanbevolen berichten

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb nu de virus scanner helemaal verwijderd. En tot nu toe ( 10 minuten ) kan ik nog steeds mijn email openen en sluiten en programma;s verwijderen.... ( het zou wel raar zijn dat het de scanner is, gebruik deze op meer dan 7 pc. En op deze pc al meerdere jaren. Zou je toch niet verwachten dat daarmee iets aan de hand kan zijn )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas heeft dit ook niet geholpen. windows live mail start wel op maar sluit niet meer af. haha

Ik haal het programma er wel helemaal af. Ik zie nu dat hij daar wederom op vastloopt. Vind dit toch echt heel raar allemaal. Ik haal windows live mail eraf. Ik ga een andere virusscanner gebruiken en een ander email programma. als ik met andere dingen problemen blijf houden, dan horen jullie het van de week.

NOGMAALS ALLEMAAL BEDANKT VOOR DE HULP!! Ik heb in ieder geval mijn mail weer kunnen checken via live mail

aangepast door arjaykay
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo arjaykay,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.