Ga naar inhoud

outlook express 6 van af slave disk gebruiken


derick

Aanbevolen berichten

onze pc 's zijn met een master schijf en een slave schijf geinstalleerd, waarbij wij de masterschijf © gebruiken voor alle software of stuurprogramma's, en de slave voor alle data, momenteel staat en werkt outlook express 6 voor onze mails op de masterschijf ©, graag had ik vernomen als de mogelijkheid bestaat om outlook compleet op de slave schijf te laten werken en dat alle mails dan ook daar automatisch op terecht komen, daar ik steeds een reserve masterschijf gereed heb met alle stuurprograma's erop, als voorzorg dat wij bij problmen deze snel kunnen vervangen en zo doende direct kunnen voortwerken, maar vermits outlook express 6 daar ook opstaat, (maak wel regelmatig een kopie op externe schijf), zou het wel eens kunnen gebeuren dat er bij problemen toch wat van de mails verloren gaan, dus dacht ik als ik outlook express 6 volledig op de slave kan laten werken ook dit probleem omzeild is.

graag wat raad van een kenner

meeste dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.