Ga naar inhoud

herinstalatie


charicanger

Aanbevolen berichten

ik heb het geinstalleerd en opnieuw opgestart en zag het nergens heb het opnieuw gedaan en een map ervoor laten maken en toen zag ik de map wel.

en als ik naar internet wil gaan krijg ik nog steeds geen pagina

als ik naar c eigenschappen ga zie ik nog steeds muizen en andere aanwijs apparaten 2 dingen

· de 1e hid -compliant muis en die doet het goed

· de 2e ps/2 combatibele muis daar staat een ! VOOR thumpdown.gif

BIJ OVERIGE APPARATEN STAAT

· ETHERNET-CONTROLER STAAT OOK EEN ! VOORthumpdown.gif

· BIJ VIDEO CONTROLER STAAT OOK EEN ! VOORthumpdown.gif

BIJ TOETSENBORDEN STAAT

· HID TOETSENBORD APPARAAT en die doet het goed

· STANDAARD TOETSENBORD ( 101 / 102 TOETSEN) MICROSOFT NATURAL PS/ 2 - TOETSENBORD thumpdown.gif

aangepast door charicanger
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik heb het geinstalleerd zag de map niet nochmaals gedaan en de map is er als ik bij c eigenschappen ga zie ik nog steeds muizen en andere aanwijs apparaten 2 dingen · de 1e hid -compliant muis en die doet het goed · de 2e ps/2 combatibele muis daar staat een ! VOOR BIJ OVERIGE APPARATEN STAAT· ETHERNET-CONTROLER STAAT OOK EEN ! VOOR· BIJ VIDEO CONTROLER STAAT OOK EEN ! VOORBIJ TOETSENBORDEN STAAT · HID TOETSENBORD APPARAAT en die doet het goed · STANDAARD TOETSENBORD ( 101 / 102 TOETSEN) MICROSOFT NATURAL PS/ 2 - TOETSENBORD en er is geen internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij besturing systeem staat windows xp home 32 - bit sp2

maar ik heb bij hp site windows xp home edition geklikt en bij Driver - Network de driver opnieuw geinstalleerd en zag de map en

toen ik naar internet ging kreeg ik een pagina:top:

als ik naar c eigenschappen ga zie ik nog steeds muizen en andere aanwijs apparaten 2 dingen

· de 2e ps/2 combatibele muis daar staat een ! VOOR thumpdown.gif

BIJ OVERIGE APPARATEN STAAT

· BIJ VIDEO CONTROLER STAAT OOK EEN ! VOORthumpdown.gif

BIJ TOETSENBORDEN STAAT

· HID TOETSENBORD APPARAAT en die doet het goed

· STANDAARD TOETSENBORD ( 101 / 102 TOETSEN) MICROSOFT NATURAL PS/ 2 - TOETSENBORD thumpdown.gif

en bij geinstalleerde programma's zie ik

broadcom management programs :top:en eronder

broadcom netxtreme ethernet controller

:top:

aangepast door charicanger
Link naar reactie
Delen op andere sites

bij besturing systeem staat windows xp home 32 - bit sp2

maar ik heb bij hp site windows xp home edition geklikt en bij Driver - Network de driver opnieuw geinstalleerd en zag de map en

toen ik naar internet ging kreeg ik een paginatop.gifen bij geinstalleerde programma's zie ik

broadcom management programs top.gifen eronder

broadcom netxtreme ethernet controller

top.gif

als ik naar c eigenschappen ga zie ik nog steeds muizen en andere aanwijs apparaten 2 dingen

· de 2e ps/2 combatibele muis daar staat een ! VOOR thumpdown.gif

BIJ OVERIGE APPARATEN STAAT

· BIJ VIDEO CONTROLER STAAT OOK EEN ! VOORthumpdown.gif

BIJ TOETSENBORDEN STAAT

· HID TOETSENBORD APPARAAT en die doet het goed

· STANDAARD TOETSENBORD ( 101 / 102 TOETSEN) MICROSOFT NATURAL PS/ 2 - TOETSENBORD thumpdown.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tracht nu nog eens een keer om die Speccy uit te voeren zoals hieronder beschreven.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb op de link geklikt en kreeg

http://drivers.techeta.com.s3.amazonaws.com/Intel%20GMA%20950-X3500%20Windows%20XP%2032bit%2014324.exe?AWSAccessKeyId=AKIAIRQFR6WCVZ6XZPIA&Expires=1344421103&Signature=oUO%2Fz4hgVDrGxivxpLi6BfuKqpA%3D

<Error>

<Code>AccessDenied</Code>

<Message>Request has expired</Message>

<RequestId>3E5F161453EAF3BD</RequestId>

<Expires>2012-08-08T10:18:23Z</Expires>

<HostId>

rVwq2GRpE6+m6t6Bl3CD0uCVaKk6vUlQKRMSb6kykparQJR68GppH9/q30mVDk0d

</HostId>

<ServerTime>2012-08-08T15:14:50Z</ServerTime>

</Error>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.