Ga naar inhoud

herinstalatie


charicanger

Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

de link deed het :top:geïnstalleerd en ging nog eens naar

apparaatbeheer of er nog een melding staat en zag bij

muizen en andere aanwijs apparaten

de 2e ps/2 combatibele muis daar staat een ! VOOR :thumpdown:

BIJ TOETSENBORDEN STAAT

STANDAARD TOETSENBORD ( 101 / 102 TOETSEN) MICROSOFT NATURAL PS/ 2 - TOETSENBORD :thumpdown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk soort toetsenbord en muis gebruik je,PS/2 of USB ?

In het geval van het tweede moet je je van die melding niet teveel aantrekken en zou je die in apparaatbeheer kunnen verwijderen.

Kun je eventueel eens merk en type van de invoerapparaten kunnen meedelen?

Ik zal ook even de chipset driver opzoeken,misschien verhelpt de installatie daarvan het probleem.

Netwerk en Grafische chip zijn alleszins in orde neem ik aan daar er geen meldingen meer zijn van die apparaten.

Edit,

Dit heb ik gevonden aangaande je PS/2 meldingen in apparaatbeheer.

Lees dat artikel eens goed door en voer de aangerijkte oplossing uit,daarvoor moet je wel in het Bios gaan van je systeem.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn vorige post geedit met wat meer info aangaande de PS/2 vermeldingen in je apparaatbeheer,lees dat artikel eens goed door.

Wil je daar vanaf geraken dan zul je in het Bios de ondersteuning voor PS/2 moeten uitschakelen of trachten door beide meldingen aan te klikken met de rechtermuisknop en dan te kiezen voor Installatie ongedaan maken.

Of dit laatste werkt om van die meldingen verlost te zijn dat kan ik helaas niet bevestigen.;-)

Je kunt uiteraard ook gewoon die vermeldingen negeren want alles blijkt naar behoren te werken nu op die twee uitroeptekens na,en aangezien je geen PS/2 apparaten in werking hebt gaat dit volgens mij zeker geen verdere problemen opleveren.:top:

Wat je laatste vraag betreft aangaande het gebruik van een draadloos toetsenbord.

Ik persoonlijk zou dan gaan voor de Logitech,deze zijn betrouwbaar en bieden goede ondersteuning.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.