Ga naar inhoud

uw gebruikersprofiel is niet juist geladen.....


Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bedankt voor alle hulp!

Helemaal super zoals jullie me geholpen hebben.

Heb nog 2 laatste vragen:

Wat doe ik met de gedownloade programma´s zoals CCleaner/Malwarebytes/adwcleaner etc

is het verstandig deze van tijd tot tijd te gebruiken om te kijken of mijn computer nog veilig is?

De laatste vraag wat is een goede antivirus/firewall?

Ik heb nu ESET Smart Security gedwonlaod om deze een maand te testen maar er zijn zoveel soorten zie door de bomen het bos niet zo goed meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CCleaner en Malwarebytes zijn aan te bevelen programma's, die je op geregelde tijdstippen eens kan laten scannen. Bij Malwarebytes moet je er wel rekening mee houden dat je bij elk gebruik het programma moet updaten, zodat je over de meest actuele database beschikt. AdwCleaner mag je verwijderen.

Wat AV-programma's betreft is het een beetje eigen keuze : ga je voor een gratis of een betalende versie ? Dat is al de eerste vraag die je moet beantwoorden ... en dan is de keuze inderdaad vrij uitgebreid. Wat gratis versies betreft zijn Avast of AVG aanraders, maar dat is uiteraard mijn persoonlijke mening. Er zullen op dit forum evenveel meningen zijn over dit onderwerp, als er gebruikers zijn :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.