Ga naar inhoud

Laptop start niet meer.


schurmann

Aanbevolen berichten

Goeie avond beste mensen,

Ik zit hier met een groot probleem. en jullie hebben mij in het verleden ook heel goed kunnen helpen. Daarvoor nog eens bedankt.

Maar nu heb ik een groter probleem.Nu ik was aan het surfen op het net. en ik moest snel even naar de winkel. ik zet mijn laptop in sluimerstand. na een tijd wil ik hem terug aan zetten. en opeens doet hij het niet meer. enkel een groen lampje brand er en mijn dvd hoor ik even opstarten. Maar mijn scherm of harde schijf werken niet meer???

En dat is mijn probleem waar ik graag jullie hulp bij zou willen hebben.

Mijn laptop is een

[h=3]

Fujitsu Siemens Computer[/h]

Esprimo Mobile V6505.

3GB werkgeheugen

Alvast bedankt.

Rudy S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan een opstartherstel met behulp van een herstelschijf uitvoeren: neem dit topic grondig door, download en brand de juiste herstelschijf...start op vanop je herstelschijf en probeer een opstartherstel uit te voeren.

Wanneer het bij de eerste poging niet lukt mag je meerdere pogingen ondernemen.

Belangrijk is ook dat je bootvolgorde in je bios aangepast is om dit uit te kunnen voeren, zie topic uit de link.

Biedt een opstartherstel geen oplossing, dan kan je met de herstelschijf ook een systeemherstel uitvoeren naar een tijdstip waarop de laptop nog normaal functioneerde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je probleem hardwarematig is zoals bij harde schijf zal een systeemherstel niet veel zin hebben.

Is enkel je beeldscherm het probleem..... zie je tijdens het begin van de opstart een zwart scherm met witte letters, hoor je een biep?

Heb je een extern scherm liggen zodat je kan testen of je beeld het nog doet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.