Ga naar inhoud

bsod


Gast

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb al een lange tijd last van BSOD's

meestal: STOP Error 0x0000001A: MEMORY_MANAGEMENT

maar ook soms: STOP Error 0x0000003B: SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION

zelf heb ik al wat gegoogled en meestal kwam ik uit op dat er iets met mijn RAM zou zijn, meer weet ik niet

graag hulp gevraagd dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mag dit een RW/cd zijn?

heb het namelijk al eens geprobeerd en het lukte toen niet, heb ook 2 dezelfde cd/dvd lezers dus het is altijd een beetje gokken welke ik als first boot device moet zetten,

nadat je alles hebt uitgepakt moet je het .iso bestandje gewoon op je cd branden zonder iets speciaals te doen met die file?

en mag dit ook met het standaard van windows7 branden? of moet dit met nero ofz ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is mij gelukt!

nu, er zijn vele instellingen moet ik iets veranderen in de instellingen? En is er ergens een instelling voor de tijd of moet je de test handmatig beëindigen? En hoelang moet ik de test minimum laten draaien? Als er iets aan het geheugen is moet je dan exact weten wat zodat ik het opschrijf? zo ja wat ? want er is geen rapport op het eind van de test die ik kan opslaan ofz?

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

memtest is nu 5uur aan het draaien en heeft al 58errors... ziet er niet goed uit

En heb misschien een fout gevonden, op de website van MSI: MSI ? Mainboard - X58 Pro-E

waar mijn moederbord van is staat dat mijn moederbord alleen DDR3 800/1066/1333*/1600 ondersteunt, via memtest viel het me op dat ik een DDR3-1069 heb zou dit iets kunnen zijn? ik denk van niet want als het moederbord het geheugen niet ondersteunt geeft het aan dat er geen geheugen is toch?

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.