Ga naar inhoud

Vraag over Google Chrome


m.franken

Aanbevolen berichten

post-21939-1417705034,2435_thumb.jpgIk heb pas geleden de nieuwe versie van Google Chrome geïnstalleerd.

Als ik vanuit chrome naar een website ga, en van daaruit verder link naar een andere site heb ik geen mogelijkheid meer om terug te geen naar de vorige site. In de oude chrome versie had ik daarvoor linksboven een zwart pijltje, maar in deze versie niet !?! (zie afb)

Ik kan in deze versie ook de URL boven in de balk niet aanpassen !!

Kan ik ergens een instelling veranderen om deze dingen weer voor elkaar te krijgen?

vr.gr. Marij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast rickgerrit

wat als je eens control + H doet in google chrome, en dan probeert alle browsergegevens te wissen. Dan selecteer je vanaf het eerste gebruik en verwijder je je geschiedenis en dan sluit je je brower, wacht je 5 seconde, start je brower weer en kijk eens of die het dan nog doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast rickgerrit

als je windows vista of later hebt: typ dan even in bij start %appdata% dan kom je in de map "roaming"

ga je één mapje terug dan kom je in in de map "appdata"

dan dubbelklik op local, dubbelklik google, dubbelklik chrome , dubbelklik user data, dan sluit je je browser en verwijder je alles in die map. dan even kijken of je browser het dan wel doet;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je windows vista of later hebt: typ dan even in bij start %appdata% dan kom je in de map "roaming"

ga je één mapje terug dan kom je in in de map "appdata"

dan dubbelklik op local, dubbelklik google, dubbelklik chrome , dubbelklik user data, dan sluit je je browser en verwijder je alles in die map. dan even kijken of je browser het dan wel doet;)

Vreselijk om te ontdekken dat ik nu WEER een hoop inloggegevens opnieuw moet invullen :-(

Dat heb ik de laatste weken al zo vaak moeten doen. Haast bij elk voorkomend probleem.

Maar nu heb ik hiermee ook een onacceptabel probleem :-(

Als ik wil inloggen voor Symbaloo krijg ik alleen een leeg blad !!

Weet jij hier een oplossing voor? Zoniet, kan ik dan terug naar de vorige situatie?

post-21939-1417705034,4161_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar nu heb ik hiermee ook een onacceptabel probleem :-(

Als ik wil inloggen voor Symbaloo krijg ik alleen een leeg blad !!

Weet jij hier een oplossing voor? Zoniet, kan ik dan terug naar de vorige situatie?

Sorry, te vlug gereageerd :embarassed:

Toen ik de omvang van het blad ging vergroten kwam de site naar voren.

Dit laatste gebeurt ook heel vaak bij de nieuwe versie van chrome :-(

Ik heb windows 7

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.