Ga naar inhoud

Vraag over Google Chrome


m.franken

Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kan je het probleem nauwkeurig doorgeven?

Je gaf aan dat het pijltje om terug te gaan naar de vorige link niet meer aanwezig is in je google chrome maar in de afbeelding in bericht 9 is die toch aanwezig.

post-23245-1417705035,7424_thumb.jpg

Als je een nieuwe link krijgt in een andere tabblad is het logisch dat je het pijltje niet ziet.

Staat je browser wel volledig geopend, is je scherm volledig gevuld?

Maak anders printscreens van je probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie, zie bericht 8. Ik was er toen achter gekomen dat het probleem zich NIET voordeed wanneer ik een link gebruik via een symbaloo vakje, maar WEL wanneer ik een link gebruik van de zoekmachine (zie afb.)

post-21939-1417705038,2591_thumb.jpg

Als ik een link aanklik uit de gegeven sites kan ik van daaruit meestal doorlinken naar diverse onderdelen op die site. Als ik dan een stapje terug wil gaan heb ik toch dat pijltje nodig? :-) Nu kan ik alleen de geopende site afsluiten en moet ik opnieuw de zoekfunctie binnenin symbaloo uitvoeren om verder te gaan.

Dit werkt vreselijk omslachtig. Bovendien heb ik met mijn vorige google chrome versie dat nooit zo gehad hoor :-)

En in IE heb ik er ook geen last van.

Nee, mijn browser staat nooit helemaal open. Ik heb een groot breed scherm van 23". Ik maak de browser smaller zodat ik daarnaast al mijn icoontjes snel kan gebruiken. Maar ook dit doe ik al jaren zonder problemen.

post-21939-1417705038,2883_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft je eerste afbeelding in bericht 25, dat is heel normaal ( is bij mij ook zo).

De pagina van Youtube opent zich op een nieuw tabblad, dan kan heb je geen terugkeer pijltje.

Je moet klikken op het bewuste tabblad om te switchen.

post-23245-1417705038,3816_thumb.png

Wat betreft de tweede afbeelding, via zoekmachine vermeld je.

Is dat ook via symbaloo?

Dat je werkt via symbaloo begrijp ik niet goed, dat is pas echt omslachtig.

Je kan je favoriete sites bovenaan in je bladwijzerbalk plaatsen, 1 klik en je bent er.

De bladwijzerbalk activeer je door op het moersleuteltje te klikken en dan naar bladwijzers-> bladwijzerbalk te gaan en er een vinkje te plaatsen.

post-23245-1417705038,4298_thumb.jpg

Als je favoriete site geopend is, sleep je het icoon gewoon naar die balk en laat je daar los.

post-23245-1417705038,5183_thumb.jpg

Dat kan je doen voor alle sites waar je vaak op vertoefd, je hoeft dus die omweg via symbaloo niet te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, de eerste afbeelding geeft aan hoe het altijd is geweest.

De eerste afbeelding van bericht 24 laat zien hoe je middenin symbaloo een zoekopdracht voor google kunt ingeven.

Voor mij is symbaloo juist reuze handig. Ik zou het voor geen goud willen missen :-)

Ik heb voor vele specifieke onderwerpen een pagina met wel 50 a 60 links.

Ik heb nog nooit met die bladwijzerbalk gewerkt. Ik zal eens kijken of dat wat oplevert voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb mijn bladwijzers uit IE geimporteerd. Dat werkt wel goed, alleen is het bij lange na niet zo overzichtelijk en snel benaderbaar als Symbaloo.

Dit lost echter niet het probleem op wanneer ik met google iets opzoek waarvan de link nog niet tussen de favorieten staat.

Moet ik me erbij neerleggen dat het in de nieuwste versie van chrome niet beter kan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik zelf ook Google chrome, als ik in symbaloo ergens op een link klik wordt die geopend in een nieuw tabblad.

Dan heb ik dus twee tabbladen die open staan ( Symbaloo en de gekozen link).

Ga ik in de gekozen link ( tweede tabblad) klikken op een nieuwe link dan opent die zich in het zelfde tabblad en vindt je er het pijltje om terug te klikken naar de vorige link.

post-23245-1417705049,9814_thumb.jpg

post-23245-1417705050,1771_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.