Ga naar inhoud

Vraag over Google Chrome


m.franken

Aanbevolen berichten

Klopt. Daar zit het probleem niet.

Maar je wilt ook wel eens zoeken naar een NIEUW onderwerp dat nog niet tussen de favorieten of in symbaloo staat :-)

En als je van de zoekresultaten iets aanklikt, DAN ben ik heb ik geen pijl om weer terug te gaan naar die zoekresultaten.

Een oplossing is: de link in een apart tabblad/venster openen. En eventuele volgende linken ook weer.

Op die manier heb je binnen de kortste keren diverse tabbladen open staan die dan ook allemaal weer moeten worden afgesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik schreef al eerder (bericht 10) dat soms een site opent als een leeg blad. Het is ook vaak een half geopende site. Door de onderste rand een beetje op en neer te schuiven opent de site pas verder en kan ik ook scrollen.

Ik heb nu geprobeerd om met een gemaximaliseerd scherm te werken, maar dat gaat niet. Ik krijg het bovenste gedeelte van de site te zien, maar kan niet naar beneden scrollen. Er is dan onderaan ook geen rand zichtbaar om te verschuiven. Dus deze mogelijkheid kan ik helemaal niet gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.