Ga naar inhoud

Computer hangt vast + Asuswsservice foutmelding


Zaphod

Aanbevolen berichten

Momenteel niet nee. Zoals ik in het begin zei, heb ik slechts soms last van die Asuswsservice-error. Ik vroeg me gewoon af wat deze error omvat en of het kwaad kan. Ook vond ik het nogal raar dat de lay-out van mijn bureaublad (pictogrammen weg, zwarte achtergrond, ...), internet-balken, enz. soms in het honderd liep bij het opstarten.

Maar weet u misschien hoe het komt dat mijn laptop toen vastgelopen ('freeze') kon zijn? Het is niet te wijten aan Malware en ook niet aan die BSOD?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Asuswsservice is de web storage service van Asus om je gegevens online op te slaan op de servers van Asus.

Deze Asuswsservice zorgt wel meer voor problemen.

Als je daar geen gebruik van maakt, kan je proberen om die service uit te schakelen.

Dan start hij niet mee op en krijg je ook geen foutmeldingen meer.

Om deze service uit te schakelen, kan je het volgende doen.

Ga naar start, typ msconfig en druk enter.

Open dan de tab opstarten.

Zoek naar ASUS WebStorage en vink dit uit.

Klik dan onderaan op OK en bij de volgend opstart van de pc, ben je er vanaf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen problemen meer gehad: mijn laptop heeft niet meer vastgehangen, de asuswsservice-error heb ik ook niet meer gehad, ... . Ik heb ook geen lay-outveranderingen meer gehad. En zelfs als die verandering nog eens voorkomt; daar kan ik wel mee leven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat je probleem is opgelost.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.