Ga naar inhoud

machtiging administrator


carrie63

Aanbevolen berichten

Wanneer krijg je deze melding? Krijg je deze bij bijvoorbeeld het verwijderen van een map, programma of document? En als het goed is krijg je nog een specifieke melding: "U dient door Eigenaar-PC\Eigenaar gemachtigd te worden om wijzigingen aan dit bestand te kunnen aanbrengen." Of iets in die geest. Krijg je deze melding ook?

Als je een iets probeert te verwijderen probeer dit dan te doen in: Veilige modus. Hier kom je door in het begin, bij bootscreen op F8 de duwen. Selecteer veilige modus. Probeer hem nu te verwijderen. (Zodra de computer aangaat (ledje gaan branden van de computer), *gelijk op F8 duwen. Doe dit een paar keer, tot je een keuze menu ziet.)

Laat maar iets weten als het niet lukt.

Succes!

aangepast door Whatdoyouthink
spelfout
Link naar reactie
Delen op andere sites

ikkrijg inderdaad ook die specifieke melding:u dient door de administrator gemachtigd te worden. Ik krijg deze melding bv. als ik een programma aan het downloaden ben en het downloaden is bijna klaar. Het enige wat ik dan kan doen is het downloaden verder annuleren, want hij blijft met die melding komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een packard bell. Als ik in configuratie: gebruikersaccount open en dan: gebruikersaccounts toevoegen of verwijderen : dan staat daar mijn voornaam(is ook de naam van de pc) en daaronder "" administrator "" met een foto van een hond. Daarnaast staat gastaccounts uitgeschakeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 7 maakt onderscheid tussen een gebruikersaccount met administratorrechten en de administrator account.

Deze laatste heeft nog net iets meer rechten als de eerste.

Sommige wijzigingen kunnen enkel door de administrator account gedaan worden en niet door een gebruikersaccount met administratorrechten.

Welke wijzigingen probeer je dan te doen als je de melding krijgt dat je niet gemachtigd bent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de download bijna klaar is, vraagt hij toestemming om wijzigingen aan te brengen op de computer. Als ik op details druk om te kijken welke wijzigingen dat zijn, is dat volgens mij alleen maar een nieuwe file aanmaken. Ik antwoord dan met ja en dan krijg ik de melding dat ik niet gemachtigd ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.