Ga naar inhoud

Opstartherstel blijft hangen


Mark86

Aanbevolen berichten

Beste expert,*Vanavond wilde ik mijn laptop (Sony Vaio) opnieuw opstarten en toen ging hij automatisch naar systeem herstel. Echter na alles geprobeerd te hebben blijft hij dit doen. Ik heb geen herstelpunt, alle opties doorlopen die mogelijk zijn maar nikswerkt. Hij draait op windows 7, heb wel de officiele dvd van Vista erbij maar ook via deze cd pakt hij het herstel niet. Ik ben door mijn opties heen. Is er nog een andere mogelijkheid te bedenken zonder gelijk alles te formatteren? Heb geen backup gemaakt.*Hopelijk kunnen jullie mij helpen! Alvast bedankt en ik wacht met spoed op jullie reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan een opstartherstel met behulp van een herstelschijf uitvoeren: neem dit topic grondig door, download en brand de juiste herstelschijf...start op vanop je herstelschijf en probeer een opstartherstel uit te voeren.

Wanneer het bij de eerste poging niet lukt mag je meerdere pogingen ondernemen.

Belangrijk is ook dat je bootvolgorde in je bios aangepast is om dit uit te kunnen voeren, zie topic uit de link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Asus,

Ik kan geen herstel dvd branden omdat ik niet in windows kom. Bij het opstarten start hij windows op en daarna gelijk Opstartherstel. Alle opties zoals omschreven in aangegeven handleiding heb ik al geprobeerd maar geen resultaat. Is er nog een andere oplossing?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.