Ga naar inhoud

PC voor bewerking van HD-beelden + gaming


Gast Tomas Muller

Aanbevolen berichten

Gast Tomas Muller

Beste medeforummers,

Ik ben in het bezit van een GoPro-camera (een pov-camera die hd beelden maakt). Ik zou deze hd- beelden soepel willen laten afspelen en bewerken. Mijn huidige laptop laat dit niet toe en daarom ben ik op zoek naar een desktop pc die dat wel vlot aankan.

Mijn budget ligt rond 600-700 euro. Wie kan mij een dergelijke pc samenstellen of weet zo'n pc? Omdat ik naast het afspelen en bewerken van hd-beelden ook flight suimulator x vlot zou willenkunnen spelen, is mijn oog gevallen op volgende pc: Technische-specificatie - AMD Game PC - CPS Computers

Is dit een goede keuze?

Of, ik zal mijn vraag anders stellen, is een degelijke game-pc automatisch ook geschikt voor het vlot bewerken van hd-beelden?

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tomas Muller

Dank voor het snelle antwoord. Is het mogelijk om nu de pc te kopen in deze samenstelling en over pakweg een jaartje een zwaardere processor en betere grafische kaart erin te plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een samenstelling gemaakt met een veel betere prijs/kwaliteit verhouding.

In het linkje van CPS zit nog geen besturingssysteem meegeleverd, waardoor het volledige budget al in beslag wordt genomen.

De samenstelling is erg gelijkaardig aan deze van CPS, maar dan wel met een iets betere grafische kaart, beter moederbord, betere voeding, stabieler RAM-geheugen, en een veel betere processor, absoluut een merkbaar verschil. Windows en assemblage zijn inbegrpen in de prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.