Ga naar inhoud

windows upgrade aanbieding


Timmers1

Aanbevolen berichten

Beste,

Mijn huidige laptop is dringend aan vervanging toe. Nu vind ik het lastig om nog één met windows 7 te kopen, aangezien Windows 8 einde oktober uitkomt. Maar het is natuurlijk ook vervelend om nog zo lang zonder laptop te zitten. Ik heb gelezen dat je nu een Windows 7 kan kopen die je dan voor 15€ kan upgraden van zodra 8 beschikbaar is. Heeft iemand ervaring met zo’n upgrade? Is dat even stabiel als een gewoon besturingsysteem? Is die upgrade doenbaar voor een gemiddelde gebruiker?

En een 2e vraag, raden jullie een bepaald merk aan voor laptops?

Bedankt

Tim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je topic verplaatst naar Aan- en verkoopadvies.

Persoonlijke visie: als ik momenteel een nieuwe laptop zou nodig hebben zou ik net me reppen om zeker nog eentje met Windows 7 te hebben...Windows 7 is een prima besturingssysteem dat zijn degelijkheid reeds heeft bewezen en niet verouderd is.

Windows 8 is gloednieuw en is naar mijn visie overduidelijk meer op tablets gericht dan op desktops/laptops...ik ben reeds enige tijd aan het werken met de Release Preview van Windows 8 en voor mij is het duidelijk dat dit systeem niet meer mogelijkheden biedt dan Windows 7 en zeker qua gebruiksvriendelijkheid (op een laptop) zelfs achterop hinkelt.

Als je meer lectuur wilt over Windows 8 verwijs ik je graag naar het ICT-nieuws dat je kan bekijken als je hier klikt.

Wat de upgrade betreft: ik ben voorstander van een nieuwe installatie...zeker op een merk-PC: wanneer je hem gaat terugzetten naar zijn fabrieksinstellingen moet je opnieuw upgraden.

Welk budget heb je in je achterhoofd, voor welke toepassingen wil je de laptop gebruiken, welke schermgrootte heeft je voorkeur en welke andere prioriteiten heb je eventueel nog ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik zou dringend een nieuwe laptop moeten kopen. Gebruik: internet, photoshop en call of duty. Geen freak, ongeveer een 5 uren per week. Wil wel minstens een 17". Ik heb gehoord dat Asus een goed merk voor laptops is.

Ik heb deze 3 systemen gevonden. Kan iemand de pro's en contra's even geven? Zou ik hier ook COD MW3 mee kunnen spelen (moet niet per se op volle kwalitiet draaien)?

HSC Computers

HSC Computers

HSC Computers

alvast bedankt.

T

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor het late antwoord. Zit met een pasgeborene die veel tijd opeist :-)

Ik heb volgende laptop op het oog:

Asus N76VM-V2G-T1076V-BE/i7-3610QM 8GB DDR3 1600MHz 1TB HDD 5400RPM (2.5") SM-DVD 17.3" FHD VGA GT630M 2GB Webcam 2.0M pixel Bluetooth Wireless 802.11n SUB-W AZB

Processor-kloksnelheid: 2300 MHz

Processor model: i7-3610QM

Turbo-frekwentie (max): 3300 MHz

Aantal processorkernen: 4

Systeembus: 5 GT/s

L3 cache: 6 MB

Chipset moederbord: Intel HM67 Express

Intern geheugen: 8192 MB DDR3-SDRAM

Totale opslagcapaciteit: 1024 GB HDD 5400 RPM 63.5 mm (2.5 ")

Beeldschermdiagonaal: 439.4 mm (17.3 ") LED backlight 16:9

Grafische adapter-familie: Intel, NVIDIA

On-board graphics adapter model: HD Graphics 4000

Discreet grafische adapter-model: GeForce GT 630M 2048 MB GDDR3

Soort optische drive: DVD Super Multi

Aantal cellen in de batterij: 6 5200 mAh

Windows 7 home premium 64

Prijs; 1024 €

Ik gebruik de pc voor mail, internet, photoshop, tv kijken. Ik zou ook graag de laatste versie van Call of Duty willen kunnen spelen, hoewel ik geen diehard gamer ben, eerder af en toe recreatief ;-)

Zou dit een goede laptop zijn voor mij?

Alvast bedankt.

Tim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Timmers1,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.