Ga naar inhoud

e mail koppeling


Grazdefrance

Aanbevolen berichten

Geacht forum, Ik bezoek bijv een site. Daarna wil ik deze pagina verzenden als koppeling via: Bestand/Verzenden/Pagina per Email of koppeling per email

Het volgende gebeurt dan steeds.

Er opent een scherm met mijn Emailadres en daar staat dan tussen haakjes(pop.mail.com)achter.

Het wordt echter NOOIT verzonden want het werkt niet, terwijl mijn emailadres WEL goed is, maar dat POP??? mail niet. Hoe krijg ik dit opgelost. Graag jullie deskundige hulp.

Alvast bedankt

G. van Wijnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke browser gebruik je? Internet explorer?

Probeer onderstaande eens:

- Open Internet explorer.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad.

Je browser is Internet explorer, Firefox of Google chrome.

Die open je en gaat naar de webmail van Gmail.

Dus je hebt op je PC geen enkel e-mailprogramma dat je momenteel gebruikt om e-mails te ontvangen of verzenden, zoals Windows live mail of Outlook?

Ik vermoed dat je om die functies te gebruiken je een e-mailprogramma op je PC als standaard moet hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google chrome heb ik een tijdje gebruikt, maar ik kon nooit een snelkoppeling op mijn bureaublad zetten dus nu gebruik ik gewoon Google. Het gekke is dat als ik Windows Live Mail open ik ook in mijn mail box kom, maar dat doe ik dus nooit zo. Het blijft wat ik ook doe niet mogelijk een pagina als koppeling via een site door te sturen, zzoals ik als probleem heb beschreven in het begin. Geen idee wat ik moet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.