Ga naar inhoud

e mail koppeling


Grazdefrance

Aanbevolen berichten

Ofwel gebruik je Google chrome of Internet explorer of firefox( de meest bekende) de naam google zonder chrome erachter ken ik niet.

Dus geef de correcte naam door van de browser waarmee je op internet gaat.

Ook heeft een niet aanwezige snelkoppeling niks te maken met het werken van het programma op zich.

En als je Windows live mail opent van welke provider krijg je dan mails binnen?

Je kan niet zomaar e-mails ontvangen via een e-mailprogramma, je moet dan eerst een account aanmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even gekeken om de vraag te beantwoorden. Ik gebruik Google, er wordt mij af en toe eens gevraagd of ik Google chrome wil installeren, maar dat doe ik niet. Google is mijn zoekpagina, ik weet niet wat het verschil is daartussen. Verder staat op mijn pc internet explorer 9, is dat dan mijn browser, sorry dat ik zo 'n sukkel ben in dat opzicht. Als ik Windows live mail open zie ik dezelfde berichten als in mijn Gmail staan. Het gekke is dat als ik op postvak in klik in Windows Live mail er een nieuw venster komt en daar staat het volgende bovenin:

Aanmelden Hotmail.

Daaronder staat ín het kader:

Geef gebruikersnaam en wachtwoord op voor de volgende server.

Aanmelden

Server:http://mail.services.live.com/Delta Sync_v2.00

Voor mij is dit abracadabra. Ik snap dus niet waarom er een vraag komt om me voor Hotmail aan te melden terwijl ik dat niet gebruik, snapt U het nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op welke onderstaande snelkoppeling klik je als je op internet wil gaan?

post-23245-1417705064,5962_thumb.png

Ga in Windows Live mail naar opties dan e-mailaccounts.

In het venster accounts dat je dan krijgt kijk je na welke accounts aanwezig zijn.

Staat er eentje van Hotmail tussen verwijder dat dan via de knop verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb het gedaan , ik heb daarna geprobeerd de pagina per koppeling door te sturen naar mezelf en ik krijg dan een venster waar het volgende staat:

Kan de host.niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven.

Onderwerp 'Windows Vista e mail koppeling - Pagina 2', Account: 'ghmwijnen@gmail.com', Server: 'ghmwijnen@gmail.com', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socket-fout: 11003, Foutnummer: 0x800CCC0D

aangepast door Grazdefrance
advies opgevolgd
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.