Ga naar inhoud

Mijn pc valt ook meerdere keren per week uit "to prevent damage" !!!!


Jetje

Aanbevolen berichten

Hallo wabbit....In de windows minidump staat helaas niks meer (of gelukkig) in het weekend weinig achter de pc gezeten, en hij is niet gecrashed dus, ik denk dat de cccleaner hem leeg heeft gemaakt. Windows doet dat toch automatisch die drivers installeren ?

Dat dacht ik tenminste altijd ! Zou dat het probleem zijn...maar hoe moet ik dat dan installeren, want bij de hardware staan geen uitroeptekens:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

CCleaner ruimt inderdaad de minidumps mee op.

Dan zullen we moeten wachten tot er nog eens een blue screen komt.

Windows installeert automatisch de meeste drivers maar deze van het moederbord (chipset) moet je wel apart installeren.

Als je de chipset drivers niet installeert, gaat windows wel een algemene driver gebruiken maar die kan soms conflicten geven en daarom is het beter om de chipset driver apart te installeren.

Probeer eens met deze driver te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:hmmmm:Hallo Bluescreeners en Wabbit,

Ik ben bang dat mijn pc net is overleden...hij crashte achterelkaar en de laatste keer startte hij zelfs niet meer op....help, help...ik heb hem maar weggebracht, ben benieuwd wat het nu feitelijk is, kan het daar illegale-software komen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.