Ga naar inhoud

Grafische kaarten keuze.


Jordyy

Aanbevolen berichten

Na dat ik mijn asus gtx 670 top editie heb besteld , blijkt deze nu egt al langer dan een maand weg te blijven ..

Ik heb dus besloten om naar een andere kaart te kijken , ik heb nu een hd 6870 in mijn systeem zitten , dus ik dacht ik draai die in crossfire met een hd 7970 ? Of is een singele 680 dan beter ?

Mvg ,

Jordyy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee verschillende kaarten zullen niet werken in CrossFire, en al helemaal niet als het kaarten van een verschillende generatie zijn.

Als je GTX670-achtige prestaties wilt, maar iets goedkoper, kan je eens kijken naar de GTX660 Ti. Op een kleinere geheugenbus na, is deze kaart identiek gelijk aan een GTX670!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan best GTX 660i kopen en later eventueel een tweede videokaart kopen en dan zal de prijs ook zakken want dat komen er weer nieuwe versie.

Persoonlijk ben ik meer voorstaande om het geld voor de tweede videokaart opzij te leggen als uw videokaart de games niet meer aan kan en dan kan je van dat geld een betere videokaart kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.