Ga naar inhoud

Nieuwe Game PC Kopen


Deathmaxx

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik heb nu een hele slechte en slome laptop die helemaal niks aankan dus het is tijd voor een nieuwe Game PC.

Ik heb geen idee waar ik hem zou kunnen kopen en of die mijn spelen aankan. Wat ik wou is dat ik er World of Warcraft op de hoogste settings mee kan spelen en als het kan ook nog Skyrim op de hoogste settings. Zou iemand me alsjeblieft kunnen helpen met kiezen. Mijn budget is max 1170 euro ong en als het kan beeldscherm inbegrepen in de prijs.:)

Gr Deathmaxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok nou:

Ik gebruik hem voor gaming en zoals ik al zei wil ik er World of Warcraft op de hoogste graphics kunnen spelen en indien mogelijk ook Skyrim.

Mijn budget is Max. 1170 Euro

Ik geef de voorkeur aan een samenstelling

Ik ga denk ik niet overklokken

Ik ga later waarschijnlijk wel upgraden

Ik zou graag willen dat de (web)shop het assembleert

Ik zou der graag Windows 7 op willen

Windows installeren kan ik ook zelf doen maakt me in principe niet veel uit

Ik heb geen voorkeur voor iets behalve voor de proccessor daar zou ik als het kan een Intel willen maar hoeft niet perse

Ik zou der graag speakers en een monitor bij willen.

Ik heb verder geen specifieke voorkeur voor iets.

Ik woon in Nederland dus graag een webshop die ook in Nederland bezorgt

Gr Deathmaxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samenstelling:

Een snelle en degelijke game-pc helemaal aangepast aan je wensen. World of Warcraft en Skyrim zijn geen enkel probleem.

Ook zit er een SSD in de samenstelling waardoor je computer veel sneller aanvoelt en uiteraard ook sneller opstart.

De videokaart is een HD7850, meer dan voldoende voor het normale game-werk. De processor is een overklokbare i5 3570K. Het prijsverschil tussen de niet-overklokbare variant en deze is verwaarloosbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.