Ga naar inhoud

Gast josepha.

Aanbevolen berichten

Natuuripkl anders zou ik uw mails niet

ontvangen en ook geen kunnen versturen

Dat zou kunnen via webmail.

Als je aan de linkerkant geen enkele map ziet, hoe kan je dan de mails zien en lezen?

Maak eens een printscreen van je Windows live mail en plaats die in een volgend bericht zoals voorbeeld hieronder.

Hoe je een printscreen maakt lees je hier.

Hoe je die plaatst in een volgend bericht lees je hier.

post-23245-1417705071,3154_thumb.png

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet je geen knipsel sturen daar waar bij u met pijl telenet staat ? En al die mappen die daar boven en onder staan heb ik ook? Maar daar waar staat een nieuwe account maken daar moet bij mij opslagmappen staan en als ik daar links op klik gaat die map open en dan maak ik nieuwe mappen op naam zoveel als ik wil en dan schuif ik daar al mijn mails in bv dokter vrienden allerlei enz en dan gaan die van de map van mijn eservices van belgacom af en ook van mijn inbox en als ik een mail nodig heb klik ik op de naam dokter of allerlej of vrienden dan gaat die map open en ik vind direct de mail die ik nodig heb mvg josepha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.