Ga naar inhoud

presarioCQ57 draadloos printen op Offline


entin

Aanbevolen berichten

beste experts,

een klein hiaatje, ik heb sinds kort bovengenoemd laptop gekocht en wil zowel met als zonder draad kunnen printen.

Ik heb mijn printer besturingsprogramma gedownload en het icoontje verschijnt in het venster.

Tot dusver geen probleem.

Heb een proefprint met de printerkabel erin, ook geen probleem.

Nu draadloos, helaas, bij mijn printinstelling staat "offline" en ik kan geen mogelijkheid vinden om dit te veranderen naar "online" printen.

:hmmmm:Heb ik iets overgeslagen of iets fouts gedaan?

Graag jullie advies,

groet,

Entin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

clarkie,

bij het instellen van de HP Compaq verschijnt een venster waarbij printers in had moeten staan, dit moest je dus aanvinken om te activeren. Was mij in het begin niet helemaal duidelijk, dus aangevinkt en een herstart gegeven. De printer is nu online te zien.

Deze actie van een leek is eigenlijk bij toeval opgelost.

In ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken.

groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.