Ga naar inhoud

windows 7 terug naar fabriekinstellingen


stywax

Aanbevolen berichten

yoe

wou mijn pc terugzetten naar de fabriekinstellingen om op deze manier alle brol van mijn pc af te gooien en met een schone lei opnieuw te beginnen

maar dit ging niet van een leie dakje zit namelijk met een probleem

bij opstarten moet ik op f8 klikken voor geavanceerde opstartopties en vervolgens naar uw computer herstellen.

wanneer ik verder ga moet ik na het aanmelden van de gebruik op dell factory image restore

klikken

maar dit verschijnt er niet..

iemand een idee hoe dit kan komen en heo ik het kan oplossen?

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier kan je de nodige info vinden om je HP terug te zetten naar zijn fabrieksinstellingen:

Bij sommige modellen kunt u een herstelactie uitvoeren vanaf de herstelpartitie op de vaste schijf, die toegankelijk is via de knop Start of via f11. Hierdoor worden de fabrieksinstellingen van de computer hersteld.

U herstelt als volgt het systeem vanaf de partitie:

1. Open Recovery Manager Herstelbeheer op een van de volgende manieren:

● Selecteer Start > Alle programma's > Recovery Manager > Recovery Manager.

– of –

● Zet de computer aan of start deze opnieuw op en druk op esc wanneer het bericht "Press the ESC key for Startup Menu" (Druk op de ESC-toets voor het startmenu) onderaan het scherm verschijnt. Druk op f11 terwijl "Press <F11> for recovery" (Druk op f11 voor herstel) op het scherm wordt weergegeven.

2. Klik op System Recovery (Systeemherstel) in het venster Recovery Manager (Herstelbeheer).

3. Volg de instructies op het scherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.