Ga naar inhoud

Nieuwe game pc


Rizla1992

Aanbevolen berichten

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig ?
    Gamen en browsen, in de toekomst misschien foto en video bewerking
  2. Wat is mijn budget ?
    €1,300 a €1,350
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ?
    Samenstelling
  4. Ga ik overklokken ?
    nee
  5. Ga ik later upgraden ?
    Graag, ik heb er geen zin in dat ik over 2 of 3 jaar een nieuwe computer zou moeten kopen.
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ?
    geen idee
  7. Ga ik zelf assembleren ?
    ik denk het niet omdat ik hier geen ervaring mee heb
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ?
    nee, ik heb windows 7 home premium
  9. Ga ik zelf installeren ?
    ja
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ?
    Een SSD om besturingsysteem en antivirus op te zetten,als processor intel, dit na veel speurwerk
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ?
    ja een beeldscherm maar deze moet niet mee gerekend worden in mijn budget.
  12. Heb ik specifieke wensen ?
    Een goede game pc die ook de komende jaren mee kan
  13. Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel ?
    Nederland, azerty

samenstelling:Azerty

Een tijdje geleden heb ik hier al een post gemaakt voor een game pc maar dat was voor een veel lager budget. Ik heb straks meer geld te besteden dus vandaar de nieuw post. Nu heb ik een samenstelling gemaakt maar ik wil graag jullie mening hier over. Zoals jullie kunnen zien mis ik nog een aantal onderdelen in de samenstelling zoals een cd/dvd drive, voeding, behuizing, koelers, zien jullie nog iets? Ik wil graag jullie advies over de onderdelen die ik nog moet, kunnen al deze onderdelen met elkaar werken?,moet ik b.v. alleen een koeler voor de processor of ook voor andere onderdelen? zijn er onderdelen die goedkoper kunnen? moet ik meer uitgeven aan een videokaart als b.v. ASUS HD7970-DC2T-3GD5 @ Azerty Kan deze pc de komende jaren mee?

ik hoor graag van jullie en alvast bedankt

aangepast door Rizla1992
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er nog niet over uit of ik een 22 of 24 inch zal nemen maar voor de pc en het beeldscherm wil ik zo rond de € 1,500 uit komen. bedankt voor je samenstelling maar heb nog vraagje, Ik zie dat de processor die je hebt gekozen een andere grafische chip, sneller is en meer functies heeft dan de processor die ik had gekozen, zie ik dit goed en is het het waard om daar € 23,- meer voor uit te geven? ik leest dat de i7 2600K ook een goede processor is of is deze al weer oud?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.