Ga naar inhoud

internet op smartphone


Sanneken

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb onlangs een smartphone gekregen. Nu zou ik er graag mee op internet surfen, maar geen idee hoe ik dat moet doen. Ik heb er WIFI op geïnstalleerd, maar er komt dan op dat het niet in bereik is.

Kan iemand me helpen om toegang tot internet te krijgen op mijn smartphone? Is waarschijnlijk een heel domme vraag, maar ik ken niets van smarthphones.

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kan je het merk, model en modelnummer van je smartphone doorgeven.

Als je wifi aan staat op je smartphone kan je net zoals bij een PC alle draadloze verbindingen binnen bereik aflezen.

Je dient dan je eigen draadloos internet te kiezen, je paswoord in te geven en dat is het.

Je beschikt op het moment toch over draadloos internet thuis, of wil je gebruik maken van een hotspot of.....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Draadloos internet is wifi.

Je geeft niet door welke galaxy maar het zal ongeveer het zelfde zijn.

Ga naar instellingen dan draadloos en netwerk.

Kies WI-FI instellingen.

Dan zie je de aanwezige draadloze netwerken, kies jouw eigen draadloos netwerk.

Er zal gevraagd worden naar het paswoord, dat vindt je in de beleefbox ( het telenetboekje met al je gegevens).

Je dient het paswoord van de wep of wpa2 in te vullen kies dan nog verbinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat je probeert in te loggen via telenet homespot.

Je moet je eigen beveiligd netwerk kiezen.

Als het nog niet lukt geef dat door over welke galaxy het juist gaat.

Heb het idd geprobeerd via telenet homespot. Er staan zo verschillende namen in de lijst, maar geen idee welk het mijne is. Heb al geprobeerd om een netwerk toe te voegen, maar daarmee werkt het ook niet.

Het is een samsung galaxy GTS 5360

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zal gevraagd worden naar het paswoord, dat vindt je in de beleefbox ( het telenetboekje met al je gegevens).

Je dient het paswoord van de wep of wpa2 in te vullen kies dan nog verbinden.

Heb het idd geprobeerd via telenet homespot. Er staan zo verschillende namen in de lijst, maar geen idee welk het mijne is.

Als je kijkt in die beleefbox (het telenetboekje) daar staat ook jouw SSID (naam in je lijst).

De SSID in je boekje die zou je ook moeten terug vinden in de lijst op je GSM.

Klik die op je GSM aan om verbinding te maken, dan wordt er gevraagd naar een paswoord.

Daar dien je de wep of wpa2 key in te geven die je ook terug vindt in dat boekje.

Je beschikt toch over een werkend draadloze verbinding thuis voor je laptop of PC?

Wil je gebruik maken van een telenet homespot dien je de klantenlogin en paswoord uit het boekje te gebruiken.

Let ook altijd op of het hoofdletters of kleine letters zijn in je wachtwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.