Ga naar inhoud

internet op smartphone


Sanneken

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kijk eens of je een sticker terug vindt op de modem/ router van telenet, daar vindt je ook de SSID en beveiligingspaswoord terug.

Andere mogelijkheid is als je ingelogd geraakt op "mijn telenet" ga je daar "mijn internet"

Dan klik je bij draadloze instellingen op "instellingen".

Ga dan naar het tabblad beveiliging daar kan je ook het SSID en beveiligingspaswoord aflezen.

post-23245-1417705101,4974_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat boekje niet meer denk ik. Ik heb draadloos internet. En ik kan op internet dus ja het werkt. Ik heb het ook geprobeerd via telenethomespot, maar dat lukt niet. Hij zegt steeds dat mijn logingegevens niet correct zijn. En ik weet zeker dat ik geen fouten heb getypt. Op mijn laptop kan ik wel met die gegevens inloggen, dus ik snap het niet goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
kben dus een echt een dommerik als het op computers aankomt. Maar dat schermpje zoals hierboven vind ik nergens

Heb je een recente modem/router van telenet, of heb je een tweede toestel apart voor draadloos internet?

Probeer onderstaande uit te voeren:

Heb je al ooit ingelogd op "mijn telenet" ?

Indien niet moet je eerst registreren via de knop "registreren", dan pas geraak je ingelogd op "mijn telenet".

Ben je al geregistreerd moet je telenet-login en wachtwoord invullen en dan op aanmelden klikken.

post-23245-1417705124,9881_thumb.jpg

Als je ingelogd bent klik je op "mijn internet".

post-23245-1417705125,1705_thumb.png

Dan klik je op draadloze instellingen.

post-23245-1417705125,2043_thumb.png

Ga dan naar het tabblad beveiliging.

Daar kan je de naam van je draadloos netwerk zien en ook de netwerk key terug vinden.

Die twee zaken heb je nodig om je smartphone te verbinden met je eigen draadloos internet.

post-23245-1417705125,2232_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.