Ga naar inhoud

toegang


ferba

Aanbevolen berichten

Geacht forum,

Bij het wijzigen in msconfig van een programma dat bij het opstarten geladen wordt krijg ik de melding:

Er is een toegang geweigerd fout opgetreden. U dient mogelijk u aan te melden met een beheerdersaccount.....

Nu ben ik de enige gebruiker van deze computer. Hoe los ik dit op?

mvrgr

Ferba Consult BV

Theo Brouwer

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Download HijackThis. (klik er op)

Klik op HijackThis.msi en de download start automatisch na 5 seconden.

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor"uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op jebureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een anderepc en het bestand met een usb stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable (HijackThis.exe)downloaden.

Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf(bvb C:\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.

De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.

2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten. (lees eerst de rode tekst hieronder!)

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op"Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nuis alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu isalles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing tothe Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : WindowsVista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voerenvia rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via desnelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgendemap : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\TrendMicro\HiJackThis.(Bekijk hier de afbeelding ---> Klik hier)

3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of KweezieWabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.

Tip!

Wil je in woord enbeeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een programma wat mijn schijf scant op registerfouten, dat mij ooit is aanbevolen in een eerdere sessie met helpforum.

Opdracht luidt: "C:\program files\uniblue\registry booster\launcher.exe" delay 20000.

Het enige programma wat wij aanbevelen om een registerscan te doen is CCleaner en niet de registry booster van uniblue.

Ik heb ook al je vorige discussies eens nagekeken en nergens een verwijzing gevonden naar die registry booster. :hmmmm:

Wat ons betreft mag je die Uniblue Registry Booster zelfs helemaal verwijderen.

Waarschijnlijk is dan je probleem ook opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.