Ga naar inhoud

Netwerkproblemen


Kikix

Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dag ProMind,

Ik zit hier met mijn handen in mijn haar :-s Ik weet nog altijd niet wat ik moet doen...

Ik heb op mijn werk een programma "Team Viewer" waarbij iemand een computer kan overnemen. Kan ik dit ook via jullie doen want na een maand geraak ik er nog niet aan uit...

Groetjes,

K

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Dag ProMind,

Sorry voor mijn late reactie. Gisterenavond heb ik iemand laten komen, dit leek mij de beste oplossing na een paar maanden gesukkel. Die persoon heeft mijn router gereset en een paswoord aan de router gegeven, daarna hebben we de computer en de gsm opnieuw opgestart en het probleem was opgelost :-) Er is weer draadloos internet :-)

Dank aan iedereen die mijn aanvraag opgevolgd heeft x

Groetjes,

K

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bericht verplaatst naar je eigen topic.

Het heeft geen enkele zin om je verhaal in het wilde weg in andere topics te posten: jouw boodschap bereikt de bestemmeling niet, de topicstarter heeft er absoluut niets aan en op die manier veroorzaak je enkel verwarring.

Hoe je je eigen topics terugvindt kan je hier bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.