Ga naar inhoud

beschadigd document herstellen in word 2007


Missy295

Aanbevolen berichten

Ik had al eerder een post gemaakt maar blijkbaar is hij verdwenen, kan het iig niet terugvinden, dus sorry als het wel dubbel is.

Sinds afgelopen dinsdag kan ik een voor mij heel belangrijk document in word 2007 niet meer openen. Laatste keer dat ik er in gewerkt heb was vrijdag 21/09. Als ik het probeer te openen dan krijg ik een melding dat de inhoud beschadigd is en niet kan worden geopend (zie screens). Heb de aanwijzingen hier geprobeerd en ook die op de support microsoft pagina, maar tot nu toe zonder succes. Iemand die nog tips voor mij heeft? Of ben ik het gewoon kwijt en kan ik weer opnieuw beginnen (wat ik niet hoop). Alvast bedankt. ScreenShot4571.bmp

ScreenShot4581.bmp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer om word op te starten met de standaardinstellingen.

U kunt de schakeloptie /a gebruiken om Word alleen met de standaardinstellingen te starten. Als u de schakeloptie /a gebruikt, worden geen invoegtoepassingen geladen in Word. Bovendien wordt de bestaande sjabloon Normal.dotm niet gebruikt.

Start Word opnieuw met de schakeloptie /a.

  1. Sluit Word af.
  2. Klik op Start en vervolgens op Uitvoeren.
  3. Typ de volgende tekst in het vak Openen en druk op Enter.
    "%programfiles%\microsoft office\office12\winword.exe" /a

Open dan het document.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de links, maar die had ik zelf ook al geprobeerd en zonder resultaat. Ten einde raad die toolbox recovery for word gedaan en die kan het ook niet openen dus ik vrees dat ik het gewoon kwijt ben en opnieuw mag beginnen. In ieder geval bedankt voor het meedenken, ik zal het als opgelost zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.