Ga naar inhoud

Updates windows


Nel47

Aanbevolen berichten

Na het opnieuw installeren van mijn laptop met nieuwe harde schijf krijg ik steeds een melding als ik afsluit dat er nog 8 updates geinstalleerd moeten worden, iedere keer, maar hij installeert niet alles.

Zal een printje toevoegen

2e50a9u.jpg

Wat moet ik doen?

Groetjes Nel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar configuratiescherm / systeembeheer / service

Scroll naar beneden en dan ziet je Windows update en dan met de rechtermuisknop op stoppen klikken.

Ga naar C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore

Verwijdert daar het bestand die je ziet.

Open daar de map Log en maak het leeg

Ga naar C:\Windows\SoftwareDistribution\Download

En maak daar ook alles leeg.

Ga terug naar service en met de rechtermuisknop op starten klikken.

Ga naar configuratiescherm / windows update en laat nu opnieuw zoeken naar update.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga via Start --> Configuratiescherm --> Programma's --> Programma's en onderdelen naar Een programma verwijderen.

Zoek in de lijst naarMicrosoft.Net Framework 4 Client Profile, klik er met rechts op en klik dan op Verwijderen / Wijzigen.

In het scherm dat zich nu opent kies je voor Oorspronkelijke staat van .Net Framework 4 Client Profile herstellen, nadien klik je op Volgende.

Start je systeem opnieuw op na het uitvoeren van het herstel en kijk of de installatie van de updates kan uitgevoerd worden.

post-20447-1417705124,2877_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.