Ga naar inhoud

Nieuwe desktop


Goos092

Aanbevolen berichten

Ook wordt er een lichte daling verwachten in de prijzen van de harde schijven. Tegen die tijd zal AMD waarschijnlijk haar nieuwe generatie videokaarten al voorgesteld hebben, en er worden nog een hoop nieuwe SSD's gelanceerd, dus er zullen inderdaad nieuwere (en betere) producten op de markt zijn tegen januari.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ben bezig met de computer te installeren. Heb wel nu pas door, na installatie vna ongeveer zes componenten, dat ik het moederbord er moet uithalen om die gigantische koeler er op te plaatsen?.... Wat doe ik dan best met de koeler die Intel bijleverde?

Ook: Die twee Shark fans, waar plaats ik die best? Er staat nu eentje bovenaan de kast. Geen idee waar die tweede hoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top (Exhaust): 120 x 120 x 25 mm fan (optional)

Rear (Exhaust): 120 x 120 x 25 mm Blue LED Fan ---> dit heb je reeds

Front (Intake): 120 x 120 x 25 mm fan (optional)

Bottom (Intake): 120 x 120 x 25 mm fan (optional)

Bovenstaande kan je kiezen waar je de fan plaats.

Ik zou top en front nemen.

Voor de koeler moet je uiteraard de moederbord eruit halen.

Hoe je moet staat ook in de handleiding.

Net zoals je ook een handleiding hebt van de moederbord om te weten waar je alles moet aansluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb top eentje gezet en heb de rear vervangen door mijn shark... Heb echt nergens anders plek meer, kast zit nokvol.

Windows 7 is nu geinstalleerd op SSD, bezig met drivers te installeren. Mijn top fan maakt wel enorm lawaai, vooral van wind, niet dat hij los zit ofzo. Ik denk dat ik hiervoor via de BIOS misschien de rotatiesnelheid moet laten zakken, zoals ik mijn CPU koeler heb doen stijgen.

Vraagje nog: Hoe regel ik dat ik games installeer op SSD en andere applicaties op HDD?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.