Ga naar inhoud

iphone kopen


Aanbevolen berichten

hallo allemaal ik wil een iphone 5 nemen bij een abbo die wil ik bij t mobile heeft een van jullie goede/slechte ervaring met t mobile en met dat onbeperkt inernet word je na je overschrijding van je abbo je snelheid verlaagd naar 64 kb/s is dat erg sloom of kan je je dingen er gewoon mee doen en hoe is de iphone 5 eigenlijk

aangepast door Julian1234
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor reviews over de iPhone 5 verwijs ik je graag naar een hoop websites: (Nederlandstalig) en (Engelstalig)

Ik heb geen ervaringen met T-Mobile, aangezien ik niet in Nederland woon. Maar ik kan je wel wijzen op een aantal gebruikerreviews. 64kb/s is vrij traag, hoogstens goed genoeg om e-mail te checken.

Persoonlijk vind ik de iPhone 5 vrij duur voor een smartphone. Maar - het mag gezegd worden - de nieuwe iPhone biedt indrukwekkende prestaties. Of een iPhone past bij je, kunnen wij niet beantwoorden. Het beste is om een half uurtje te besteden in een telecom-winkel en verschillende toestellen en verschillende besturingssystemen gaat testen.

Meer informatie over de iPhone 5, waaronder alle nieuwe verbeteringen en functies, vind je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk vind ik het een enorme uitgave voor "maar'" een smartphone...wanneer je hem van je werkgever ter beschikking krijgt is dat mooi meegenomen, maar mocht je hem "moeten" aankopen neem er dan zeker een degelijke verzekering op...een noodzaak die op zich ook weer de wenkbrauwen doet fronsen...:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.