Ga naar inhoud

automatische updates


POEFIELIEK

Aanbevolen berichten

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Oké. We hebben alle mogelijke oplossingen overlopen en niets heeft tot een oplossing geleid. Nu kan je je Windows XP herstellen (upgraden noemt dit). Je installeert als het ware een nieuwe Windows XP, maar je hebt wél de mogelijkheid om nadien de oude Windows XP te verwijderen (gewoon door later de map Windows.OLD te verwijderen).

Ga als volgt te werk om Windows XP opnieuw te installeren vanuit Windows XP:

1. Start de computer op.

2. Plaats de cd met Windows XP in het cd-rom- of dvd-rom-station van uw computer.

3. Klik op de pagina Welkom bij Microsoft Windows XP op Windows XP installeren .

4. Klik op de pagina Welkom bij Windows Setup op Upgrade (aanbevolen) in het vak Type installatie (als deze optie nog niet is ingeschakeld) en klik op Volgende.

5. Klik op de pagina Gebruiksrechtovereenkomst op Ik ga akkoord met deze overeenkomst en klik op Volgende.

6. Op de pagina Uw productcode typt u de uit 25 tekens bestaande productcode in de vakjes Productcode en klikt u op Volgende.

7. Selecteer de gewenste optie op de pagina Bijgewerkte installatiebestanden downloaden en klik op Volgende.

8. Installeer Windows XP opnieuw volgens de aanwijzingen op het scherm.

Bron: Windowscorner: Windows (XP) repareren

Dank aan Asus voor de link!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er iets dat ik moet laten staan van software die we de afgelopen week(en) hebben uitgeprobeerd, anders verwijder ik alles!
Hijackthis kan je altijd laten staan, als je nog eens een logje moet maken. Hijackthis neemt bijna geen ruimte op de harde schijf. De andere programma's, daarvan heb je bestanden uitgepakt. Die zijn ook zeer klein, maar die mappen mogen eventueel verwijderd worden.

Als je bericht 44 uitvoert, moet je -vooraleer je de map WINDOWS.OLD verwijderd, een kopie maken van de belangrijkste bestanden die je wil overhouden: bv. documenten, ... . De map WINDOWS.OLD heeft nog submappen zoals Mijn Documenten. Wi je die dus behouden, maak je van MijnDocumenten in WINDOWS.OLD een kopie.

Daarna mag die map weg. Programma's moeten wel opnieuw geinstalleerd worden, maar je bent dan zeker van een propere en werkende Windows!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.