Ga naar inhoud

Pup.blabbers gedeteceerd en verwijderd. Nog meer doen ....??


Aanbevolen berichten

Ik vind het heel vervelend, maar ik krijg weer de mededeling "U moet administratormachtigingen opgeven om deze map te kunnen verwijderen". Bij doorgaan: "U bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren. U dient door Administrators gemachtigd te worden om wijzigingen aan deze te kunnen aanbrengen."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Behalve de laatste lege restanten van 'Avenger', kan ik inmiddels wel weer andere programma's van de C-schijf verwijderen.

Ik moet dan bij een tweede venster op 'Doorgaan' (button ook weer 'beveiligd' met een geel-blauw schildje) klikken en dan wordt het onderliggende programma van de schijf verwijderd.

Ik heb zelf (een beetje) het idee dat het iets met 'beveiliging cq accountbeheer' ("ergens de juiste vinkjes aanbrengen") te maken heeft. Vooral door die geel-blauwe schildjes die ik nu te pas en te onpas zie. Bijvoorbeeld standaard bij alle programma's van de C-schijf voor "Verwijderen" of "Naam wijzigen".

Ik zou het bijzonder plezierig vinden als iemand een adequate oplossing weet !!

ps: inmiddels nog een keer MalwareBytes gedraaid en dat vermeldt geen - nieuwe - problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu de laatste restanten van Avenger kunnen verwijderen door 'diep' in het venster als eigenaar op te voeren "Iedereen".

Heb ook begrepen na navragen bij een lokale PC-zaak, dat de blauw-gele schildjes 'normaal' zijn binnen Windows 7 en gelden als een extra beveiliging voor ongewilde wijzigingen in de programma's (en bestanden). Klopt dat ??

Wat mij betreft (voorlopig) opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.