Ga naar inhoud

windows live mail 2011


jantity

Aanbevolen berichten

Sinds kort krijg ik, als ik windows live mail 2011 opstart, een bericht met de volgende boodschap;

Aanmelden bij windows live mail

De windows live services wordt bijgewerkt met alle wijzigingen die worden gemaakt als de ID is aangemeld.

meer informatie

PC Helpforum moderator bericht:
Email adres verwijderd om misbruik te voorkomen

inte vullen;wachtwoord

wachtwoordt vergeten?

- automatisch aanmelden

aanmelden annuleren

nog geen windows ID? registreer je nu

IK snap er niets van, Heb geprobeerd om mij aan te meleden maar dat lukt niet. Ik zou graag van die vraag afkomen maar heb geen idee hoe dat zou moeten. Ik heb van alles geprobeerd via google maar de oplossing niet gevonden. Ook niet wat gezegt wordt via msconfig en dan alles uitschakelen waarin iets van msn staat.

Help ik weet het niet, wie wel?

aangepast door Jean-Pierre
email adres aangepast wegen gevaar van spammers
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie en anderen? Natuurlijk heb ik d account gegevens gecontroleerd en ook vergeleken met mijn andere computer met de zelfde windows live mail 2011. Er is geen verschil. Alleen dat dus op de ene computer dit probleem zich voordoet en op de andere niet. Nog geen oplossing gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan elk die deze discussie volgt en de oplossing denkt te weten.

Een prsc gaat niet omdat er tweeschermen opelkaar liggen. De sg popup komt zoals ik in de eerste mail hebt geschreven. Deze popup komt als je wlm opstart. Als de popup wggeklikt is en wlm niet uit geschakeld kan ik normaal wlm gebruiken. Alleen bij opnieuw opstarten komt de popup terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar je configuratiescherm >de lijst met geïnstalleerde programma's.

Klik op Windows live en klik op verwijderen.je krijgt nu en scherm van Windows live waar al je live toepassingen staan.

Je moet hier de keuze maken welk programma je wil verwijderen.Je duid live mail aan maar ipv verwijderen kies je herstellen.

Als dit klaar is sluit je alles en herstart je de pc.Kijk of het nu opgelost is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.