Ga naar inhoud

nieuwe Brother printer DCP-J315W geinstalleerd maar wil niet printen


hanny1950

Aanbevolen berichten

Heel bizar :hmmmm:

Heb je de installatie uitgevoerd "als administrator" of gewoon onder jouw account?

Heeft jouw account administratorrechten?

Kan je bij de installatie ergens aangeven dat de installatie enkel geldt voor de aangelogde gebruiker of voor alle gebruikers?

Als er meerdere account op de pc zijn, probeer dan eens te installeren vanaf een andere account.

Maak indien nodig een nieuwe account met adminrechten aan om dit te testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb de installatie weer opnieuw uitgevoerd, met en zonder als administrator. Heeft niet geholpen. Nieuwe account aangemaakt. Ook dit werkte niet want moest bij deze een wachtwoord invoeren..........Ik ben niet aangemeld met wachtwoord en verder ben ik de enige die een account heeft. Ik blijf me nog steeds verbazen dat werkelijk niets helpt. Zoals al eerder gemeld het lijkt de bermudadriehoek wel. als ik probeer een print te maken zie ik de printer er wel bij staan, klik ik hierop dan kom ik niet verder en blijft de rest van de velden zoals toepassen en ok grijs en kan ik er niets mee. Intussen de hele zondag hiermee bezig geweest en iedere keer opnieuw moeten opstarten omdat de pc iedere keer vastliep. De tijd tussen opstarten en werkklaar is meestal 10 tot 20 minuten......ook veel te lang dat hoort ook niet. Maar wat de printer verder betreft. Ik kan scannen naar de pc dus dat werkt prima. Printen?......heeft daar geen zin in. Alle probeersels die we uitgevoerd hebben hebben niet gewerkt. Ik weet het verder niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Printspooler staat op automatisch. Weer een de- en installatie uitgevoerd, ook nu staat de printspooler op automatisch. Ik begrijp er werkelijks niets meer van dat dit niet wil lukken. Weer geprobeerd te printen. Geeft een melding: Voordat u kunt afdrukken, dient u een printer te installeren. Dubbelklik op het pictogram PRINTER TOEVOEGEN of klik op de knop PRINTER TOEVOEGEN die zich op het tabblad ALGEMEEN bevindt. Ook dit geprobeerd maar helaas ook dit geeft geen resultaat. Ik begrijp er werkelijk niets meer van dat zoiets eenvoudigs niet wil installeren. Het installeert maar waar het blijft is een raadsel. Het is gewoon bizar. Soluto pak ik morgen aan en kijk wat daar het probleem is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.