Ga naar inhoud

Keuze game pc


Aanbevolen berichten

Nouja, die sites zijn niet altijd de beste keus. Vaak heb je met een samenstelling toch wat voordelen, waaronder een goedkopere prijs.

Heb een aangepaste samenstelling gemaakt:

Snelle i5 3450 processor, ruim voldoende voor jouw doeleinden. Samen met 8GB aan Corsair Vengeance LP geheugen, geplaatst op een ASRock Z77 Pro3 moederbord.

Als opslagschijf nemen we een Seagate 2TB harde schijf, wegens het budget ontbreekt een SSD. Het grafische gedeelte wordt verzorgd door de vrij snelle GTX 660, met betere koeling.

Uiteraard is ook een DVD-brander aanwezig. Alles wordt geplaatst in een Antec One behuizing en gevoed door een CX600 v2.

Assemblagedienst door Azerty is inbegrepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hier heb ik veel aan...

Maar nog een vraag is of je misschien deze samenstelling kunt maken met een harde schijf van 1T

want prive sla ik alles extern op. En daarbij een SSD van 30 Gb te voegen. Dit zou wel beter zijn.

En de assemblage dienst mag er denk wel af, want die zou ik evt. nog zelf kunnen doen.

Schijnt niet moeilijk te zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe raar het ook klinkt, er is wel duidelijk een verschil in kwaliteit / functies in de markt voor behuizingen. Een merkloze Mid-Tower bijvoorbeeld van 30 euro is op alle opzichten erg slecht, geen bouwkwaliteit, geen airflow, geen ruimte en geen aansluitmogelijkheden. We hebben onlangs de Antec One behuizing getest, en we konnen concluderen dat deze kast voor 50 euro ongeveer het beste is wat je kan krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.