Ga naar inhoud

nexus 10 hoe opladen?


kristof28

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb nog nooit een tablet gekocht. Waarschijnlijk ga ik mij die nexus 10 kopen.

Maar hoe laad je zo'n ding op?

Dat is toch met een gewone adapter?

Want ik heb ergens gelezen dat dat via een usb poort van een pc is.

Wat ik heel flauw vind. Want als je op reis bent ga ik ervan uit dat er geen pc in de buurt is. Dus hoe laad je dat ding op?

Dank u

Ps: als je kunt kiezen tussen de ipad 4 en de nexus 10 wat zou je dan nemen?

aangepast door kristof28
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog nooit een tablet gekocht en ondanks het feit dat er langs diverse (zeg maar: alle) media wordt beweerd dat een dergelijk toestel ondertussen zowat een levensnoodzakelijk gegeven geworden is heb ik voor mezelf uitgemaakt dat dit niet zo is en dat het een compleet zinloze investering is...maar da's uiteraard een puur subjectief gegeven !

Zo'n 9 uur geleden zijn hier de eerste foto's opgedoken: het prille begin dus...ik veronderstel dat er wel een adapter gaat voorzien zijn waardoor je dat plankje aan het lichtnet kan koppelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een adapter zal inderdaad voorzien zijn. Sommige tablets kunnen ook via de USB-poort opgeladen worden, maar ze krijgen altijd een stopcontact meegeleverd. Wat betreft de keuze tussen de vierde generatie iPad en de opkomende Nexus 10 is het nog even afwachten tot alles bekend gemaakt is. Verder is de belangrijkste keuze die je moet maken of je een iOS of Android gebaseerd toestel wilt. (Of Windows 8, maar dat staat nog in de kinderschoenen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog nooit een tablet gekocht en ondanks het feit dat er langs diverse (zeg maar: alle) media wordt beweerd dat een dergelijk toestel ondertussen zowat een levensnoodzakelijk gegeven geworden is heb ik voor mezelf uitgemaakt dat dit niet zo is en dat het een compleet zinloze investering is...maar da's uiteraard een puur subjectief gegeven !

Zo'n 9 uur geleden zijn hier de eerste foto's opgedoken: het prille begin dus...ik veronderstel dat er wel een adapter gaat voorzien zijn waardoor je dat plankje aan het lichtnet kan koppelen.

LOL.

Ik zie daar enkel het nut van in als ik op reis ben en ik wil iets opzoeken op het internet. In veel hotels is er tegenwoordig Wifi.

Dus dat kan dan wel handig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een adapter zal inderdaad voorzien zijn. Sommige tablets kunnen ook via de USB-poort opgeladen worden, maar ze krijgen altijd een stopcontact meegeleverd. Wat betreft de keuze tussen de vierde generatie iPad en de opkomende Nexus 10 is het nog even afwachten tot alles bekend gemaakt is. Verder is de belangrijkste keuze die je moet maken of je een iOS of Android gebaseerd toestel wilt. (Of Windows 8, maar dat staat nog in de kinderschoenen)

Ahzo.

Ja, of het Ios of android is kan mij eerlijk gezegd niet schelen. Het enige wat ik wil dat dat ding zeer eenvoudig op het internet kan... En bovendien niet veel weegt. Want zo'n ipad dat ding weegt toch wel veel vind ik. Toch om op reis mee te sleuren...

aangepast door kristof28
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.