Ga naar inhoud

Windows 7 - LAN-verbinding heeft geen geldige IP-configuratie


Valcorb

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik zit de laatste tijd met een probleem. Mijn internet valt dagelijks weg vanwege een probleem met de verbinding (geen geldige IP-configuratie).

Ik ben de enige in het huis die problemen heeft, ik gebruik een powerline (de rest van het huis ook).

hoe kan ik dit oplossen?

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik met de rechter muisknop op de icoon van Hijackthis en kies dan voor “Run as administrator" of "Uitvoeren als administrator".

Selecteer “Do a system scan only”.

Vink alleen de items aan die hieronder zijn genoemd:

O2 - BHO: Hotspot Shield Class - {F9E4A054-E9B1-4BC3-83A3-76A1AE736170} - C:\Program Files (x86)\Hotspot Shield\HssIE\HssIE.dll

O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\Program Files (x86)\Overwolf\SKYPE4~2.DLL (file missing)

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Download AdwCleaner by Xplode naar je bureaublad.

A3qkP9RCEAAOZhQ.jpg

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Vista en Windows 7 gebruikers: Rechtsklik op AdwCleaner en selecteer als Administrator uitvoeren...
  • Voor XP: Gewoon dubbelklikken op AdwCleaner.
  • Klik vervolgens op Verwijderen.
  • Klik bij AdwCleaner – Informatie op OK
  • Klik bij AdwCleaner – Herstarten Noodzakelijk op OK

Dat tijdens de actie de snelkoppelingen verdwijnen, is normaal. Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent een logfile. Post de inhoud van dit log in je volgende bericht, samen met een nieuw logje van HijackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even tussendoor:

- Open CMD (Start, typ in het tekstvak cmd.exe en druk vervolgens op Enter).

- Typ nu het commando Ping 127.0.0.1 in.

- Wat voor resultaat krijg je te zien? Als je hier een time-out krijgt te zien, is de kans erg groot dat je LAN-aansluiting stuk is.

EDIT:

Laat maar, ik zag in één van je bestanden dat je wel internetverbinding hebt.

aangepast door Dippie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.