Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

ok het piepend geluid gaat maar niet weg heb vandaag format gedaan enja ik ben echt radeloos zelf kan ik het piepend geluid vermindere en vermeerdere door speakers volume heb al geprobeerd met micro en zonder micro piepend geluid is blijvend..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk zelf dat het of een extern apparaat is dat jouw gepiep veroorzaakt. Ik denk niet dat een Format tot iets zal leiden.. Heb je toevallig bij Apparaatbeheer gekeken of je geluidskaart problemen heeft? (geel vraagtekentje)

En denk je dat het mogelijk is om het gepiep te omschrijven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij apperaatbeheer geen geel vraagteken. heb al met headset en speakers geprobeerd met en zonder micro.. het geluid is constant het zelfde zoomend gepiep dat ik zelfs kan verhogen of verlagen via z'n draai knop voor volume als ik micro in steek is het geluid nog hoger. en wat ik ook vreemd vind is als ik mijn muis naar boven doe (1cm naar boven) maakt het een hoger gepiep..

greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er juist met mijn audio manager zitten veranderen en heb op een of andere manier het gepiep kunnen verminderen door mijn micro aan te sluiten en op off gezet wat ik wel vreemd vind want zonder micro is het gepiep er wel en als ik de micro op on zit is het gepiep zelfs luider dan anders.

Dan heb ik terug op ventrilo mijn micro getest en zelfs als het op off staat kan ik via een test mij zelf horen samen met het gepiep misschien dat dit kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

ik heb de vorige keer blijkbaar je vraag niet meer gezien ivm dat ge-aard stopcontact.

Een geaard stopcontact is er eentje waar er zo'n pinnetje uitsteekt. Als er geen pinnetje zit dan heb je geen aarding, en kan het inderdaad zijn dat je vreemde (vaak ruis op continue stille piepen) geluiden krijgt. Probeer je pc eens te verzetten dan naar een plaats waar je wel aarding hebt (pin moet natuurlijk doorverbonden zijn, als het een oude bouw is heb je kans dat er wel aardpinnen in je stopcontact zitten, maar dat die niet doorverbonden zijn)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.