Ga naar inhoud

Backup software voor losse HD werkt niet goed


Johan59

Aanbevolen berichten

Wil onder Win8Pro backupsoftware installeren voor losse harddisk.

Diverse software (free en aangekochte) geprobeerd en alle software maakt dezelfde fout:

Bestemmings HD wordt als "bron harddisk" genomen.

Bij bron worden geen HD' gedeelten (C,D, etc.) aangegeven.

Losse harddisk is met win8pro snel geformatteerd.

Oplossing, oorzaak?

Johan59

Link naar reactie
Delen op andere sites

Win8Pro heeft wel een eigen soort backup functie, maar ik heb de backups mogelijkheden van Microsoft Windows nooit gebruikt omdat deze geen complete backup afleverden.

Wil complete backup functie voor een backup op losse HD. Had in verleden altijd Ghost, maar dit is nu geen losse software meer.

Heb voor paar maanden terug backup-software gekocht voor op nieuwe computer met Windows 7.

Heb op deze computer nu Win8Pro gezet, uitvoerige correspondentie gevoerd met fabrikant van deze software, welke onder Win7 wel werkte. Geven toe, dat er fout in zit en niet werkt met Win8Pro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Win8Pro heeft wel een eigen soort backup functie, maar ik heb de backups mogelijkheden van Microsoft Windows nooit gebruikt omdat deze geen complete backup afleverden.

Wil complete backup functie voor een backup op losse HD. Had in verleden altijd Ghost, maar dit is nu geen losse software meer.

Heb voor paar maanden terug backup-software gekocht voor op nieuwe computer met Windows 7.Heb op deze computer nu Win8Pro gezet, uitvoerige correspondentie gevoerd met fabrikant van deze software, welke onder Win7 wel werkte. Geven toe, dat er fout in zit en niet werkt met Win8Pro.

Indien de backup functie gelijkaardig is aan die van Windows 7 dan weet ik niet waarom je andere software zou nemen.

Ik gebruik deze functie altijd en levert altijd een perfecte backup die ik als het fout loopt op 15 min. terugzet en mijn systeem weer als nieuw is.

Ik zie in verschillende handleidingen voor deze functie wel altijd de minst goede ,meest omslachtige manier beschreven om deze functie te gebruiken.

Om een volledige backup te maken moet je enkel "een systeemkopie maken" klikken en een externe HDD aanduiden.

Je C en de extra aangemaakte partitie(Windows 7)staan reeds aangevinkt.Op volgende klikken, en backup starten klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie

Ërvaringen met back software voor Windows8Pro" had ik al aangeklikt als OPGELOST.

Deze vraag had ik gesteld alvorens backupsoftware te zoeken.

"Backup software werkt, etc"is nog niet opgelost.

Mijn vraag van vanmorgen is een gedachte van mij, "Fout zit niet in software, maar in losse harddisk".

Geen reactie op deze vraag gekregen.

Johan59

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.