Ga naar inhoud

BIOS staat niet in volledig scherm.


chris91

Aanbevolen berichten

Moederbord: P8P67 LE

Als ik mijn pc opstart kom ik op de normale manier niet mijn BIOS in(delete knop volgens de handleiding).

Als ik op F8 druk en dan setup, kom ik er wel in maar laat hij hem niet volledig zien(kijk afbeelding)post-27628-1417705184,8068_thumb.jpg.

Ik heb mijn BIOS wel naar de laatste versie ge update(3608). herinstallatie van de bios werkt ook niet.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De monitor die je gebruikt heeft toch voldoende hoge resolutie. :hmmmm:

Ik heb hier hetzelfde probleem gehad met tevens een Samsung monitor, ik heb het kunnen oplossen door gebruik te maken van een andere monitor om de BIOS in te stellen.

Met mijn Samsung wou het ook niet lukken, ik vermoed dat dit door één of andere tekortkoming in het BIOS veroorzaakt wordt.

En het moederbord waar ik dit mee had was een Asus P8H67-I

Link naar reactie
Delen op andere sites

had me pc recent geherinstalleerd. paar weken terug. Ik weet niet of hij dit probleem sinds de herinstallatie heeft, want ik gebruik het nooit. maar de bios heeft het wel gewoon normaal gedaan. Drivers zijn up to date.

mijn tv hangt via een hdmi kabel als tweede monitor aan de pc, ik heb ook gekeken of hij daar wel alles laat zien, maar kreeg het zelfde beeld.

- - - Updated - - -

Werkt het systeem verder perfect?

Het Bios heb je namelijk niet geregeld nodig dus als alle andere zaken naar behoren werken zou ik me er niet al teveel zorgen om maken.;-)

Op het moment wel, maar wilde in de BIOS kijken of de opstart volgorde goed stond omdat ik eerst problemen had met opstarten van de pc. Maar zou fijn zijn als ik het bios in kan indien het weer nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zaols ik al zei, ik had het nodig omdat me pc niet meer opstarten, bootmgr mist melding. ik wilde de opstart volgorde controleren. zo ben ik achter het probleem gekomen van het bios. de foutmelding had ik wel al verholpen btw hor.

Op dit moment heb ik het niet zo zeer nodig, wil wel de opstart volgorde controleren nog. maar wil ook gewoon dat me bios juist werkt, aangezien ik er niet eens in kan met de delete knop en alleen via F8. In het bios zelf weet ik de weg wel te vinden verder.

aangepast door chris91
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.