Ga naar inhoud

ontvang geen mail met windows mail


odil

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb in mijn bureau een desktop staan die ik al een tijdje niet gebruik en nu ik hem terug in gebruik heb, stoot ik op een probleem.

Ik ontvang geen mail, niet op mijn telenet account en niet op mijn account bij alfanet, vroeger had ik hier geen probleem mee.

Als ik mail verstuur, dan ontvang ik ze wel op mijn laptop maar niet op mijn desktop?

Iemand die mij kan helpen?

Ik heb met telenet gebeld en ze kunnen mij niet helpen omdat dit volgens telenet een probleem is van microsoft, ze gaven het nummer door van microsoft maar op zaterdag werken ze niet, dus kom ik hier maar om raad vragen, wel vreemd dat telenet niet wil helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het account van telenet alsook van alfanet zijn aanwezig, ik heb de instellingen gecontroleerd met die op mijn laptop en ze staan indentiek hetzelfde, daarmee dat ik het vreemd vind dat ik de mail niet ontvang.

Er zitten 72 mails in mijn mailbox van de desktop en de laatste is van 15.11.2012 dus een paar dagen terug, enkel die van vandaag komeb niet meer binnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn (telenet) webmail heb ik nu alle mails verwijderd, zowel bij inbox, verzonden, spam en prullebak.

Mijn webmail is dus volledig leeg nu.

even getest door een mail te versturen en nu ontvang ik ze wel op mijn desktop?

Lag dit aan een overvolle webmail? ik log daar nooit op in en ik verwijder daar ook nooit mails en tot op heden nog nooit probleem mee gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ontvang ze nu wel op mijn telenet account maar nog niet op het account van alfanet (account voor mijn bijberoep)

Ik heb ook maar 1 map in mijn mailprogramma namelijk postvak in, moet ik niet een 2de map zien voor het account van alfanet, zo heb ik het toch op mijn laptop met windows live mail (windows 7) op mijn desktop staat windows mail (vista) en daar ben ik niet meer gewoon om mee te werken?

- - - Updated - - -

Ik ontvang ze nu wel op mijn telenet account maar nog niet op het account van alfanet (account voor mijn bijberoep)

Ik heb ook maar 1 map in mijn mailprogramma namelijk postvak in, moet ik niet een 2de map zien voor het account van alfanet, zo heb ik het toch op mijn laptop met windows live mail (windows 7) op mijn desktop staat windows mail (vista) en daar ben ik niet meer gewoon om mee te werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.